Druga odsłona akcji wizerunkowej Adwokatury

03.09.2013

Od tego tygodnia na terenie izby adwokackiej w Katowicach można zobaczyć druga odsłonę akcji wizerunkowej Adwokatury Polskiej. Tym razem plakat przedstawia sowę – symbol mądrości – oraz sępy rozszarpujące padlinę.

Hasło „Wiemy, nie skubiemy” przekazuje, że za rozsądną kwotę można uzyskać od adwokata profesjonalną pomoc prawną. Tym razem plakat ma charakter bardziej kontrowersyjny, który ma wywołać dyskusję na temat dostępu i jakości usług prawnych.

ORA w Katowicach jest pierwszą radą adwokacką, która zdecydowała się przeprowadzić kampanię wizerunkową na terenie swojej izby.

Pierwsze plakaty, przedstawiające busolę, którym przyświecało hasło: „W morzu spraw wskazujemy drogę. Nie ulegamy wpływom” zawisły na ulicach Śląska 15 sierpnia.

Akcja jest prowadzona w oparciu o materiały promujące adwokaturę, przygotowane na zlecenie Naczelnej Rady Adwokackiej. Kampania ma charakter multimedialny: w formie billboardów rozmieszczonych w centralnych punktach miasta, prezentacji na ekranach LED, m.in. przed halą „Spodka”, oraz poprzez emisje 30-sekundowych spotów, prezentowanych osiem razy w ciągu dwudziestu dni roboczych w Radiu Katowice. Kampania trwać będzie do 15 września br.



 

Tagi: ORA, wizerunek

Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInSend Email