Akcja wizerunkowa tematem najnowszej "Kroniki"

10.06.2014

Kampania wizerunkowa, którą przeprowadziła Okręgowa Rada Adwokacka w Łodzi, jest głównym tematem "Kroniki", pisma tej Izby.


W najnowszym numerze czytelnik znajdzie informacje nt. kampanii wizerunkowej oraz analizy, których przedmiotem jest potrzeba przeprowadzania takich akcji zmieniających odbiór społeczny danej grupy zawodowej. W badaniach sondażowych ustalono, że zadowolenie społeczne z kontaktów z prawnikami jest na ogół większe im częstsze są te kontakty - można przeczytać w tekście dr Katarzyny Liberskiej-Kinderman.


W "Kronice przeczytać można także tekst adw. Rafała Dębowskiego, sekretarza NRA, nt. problemów z doręczeniem awizowanych przesyłek pocztowych - nadal pojawiają się liczne sygnały o nieprawidłowościach. Godny polecenia jest także wywiad z adw. Jarosławem Szymańskim, dziekanem łódzkiej ORA, który mówi o idei decentralizacji adwokatury. "Muszę powiedzieć, że zaplanowałem sobie i to było jednym z moich postulatów, że jeśli jako dziekan wejdę z urzędu w skład nRA, będę na forum ogólnokrajowym starał się to przeprowadzić" - powiedział.


Warto zwrócić uwagę na tekst adw. Jarosława Szczepaniaka nt. sytuacji na Ukrainie.


Ponadto w numerze relacja z uroczystości odsłonięcia tablicy pamiątkowej ku czci adw. Joanny Agackiej-Indeckiej, a także z wizyty w łódzkiej Izbie delegacji Izby Adwokackiej w Lyonie z adw. Pierre-Yves Joly, jej dziekanem. Czytelnik zapozna się również ze sprawozdaniem rzecznika prasowego ORA w Łodzi oraz z wywiadem z adw. Krystyną Skolecką-Koną z okazji uhonorowania Pani Mecenas Wielką Odznaką Adwokatura Zasłużonym.


Zachęcamy do lektury.

Tagi: ORA

Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInSend Email