Nowe zasady wysyłania newslettera Wiadomości Adwokatury

20.08.2019

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy o zmianach w wysyłce  "Wiadomości Adwokatury.  Poniżej instrukcja, jak zapisać się do newslettera.

W związku z modernizacją funkcjonowania "Wiadomości Adwokatury", w newsletterze przesłanym 27 lipca br. znajdował się komunikat z prośbą o aktualizację adresu mailowego, na który przesyłany ma być newsletter.

Jeśli nie zaktualizowali Państwo swojego adresu, a nadal chcą otrzymywać "Wiadomości Adwokatury", uprzejmie prosimy o ponowne wpisanie się na listę wysyłkową.

W tym celu należy wejść na www.adwokatura.pl i przejść na dół tej strony. Na dole, po prawej, znajduje się przycisk "Zapisz się do newslettera". Po wpisaniu w formatkę swojego adresu email, otrzymają Państwo na skrzynkę pocztową link do potwierdzenia.

Przypominamy też, że archiwalne wydania newslettera "Wiadomości Adwokatury" znajdują się pod linkiem: (Archiwum Wiadomości Adwokatury)

 

Dziękujemy i przepraszamy za utrudnienia.

Tagi: newsletter, Wiadomości Adwokatury

Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInSend Email