Co z tym marketingiem?

27.03.2013

Radcy prawni ogłosili wczoraj swoją kampanię marketingową. W prasie, radio i na bilbordach mają przekonywać Polaków do profilaktycznego korzystania ze swoich usług.

Podobną kampanię przygotowała kilka miesięcy temu Naczelna Rada Adwokacka. Środowisko przedstawiło rozbieżne opinie na temat samej idei marketingu usług adwokackich, dlatego kwestię tę będzie musiał rozstrzygnąć Krajowy Zjazd Adwokatury. Adw. Andrzej Zwara, prezes NRA, proponuje aby komisja zjazdowa, obok takich tematów jak walka z nieuczciwą konkurencją czy dalsza informatyzacja Adwokatury, uwzględniła temat kampanii marketingowej, wykorzystanych przy niej narzędzi, zakresu reklamy, wydatków itp.

Tymczasem będziemy przyglądać się jakie efekty w stosunku do poniesionych kosztów osiągnie kampania przygotowana przez samorząd radców prawnych.

Tagi: NRA, radca prawny

Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInSend Email