Izba warszawska zaprasza na wykłady sir Bernarda Rix

07.11.2017

Dziekan ORA w Warszawie adw. Mikołaj Pietrzak wraz z Komisją ds. Współpracy z Zagranicą przy ORA w Warszawie, British Law Centre oraz Clifford Chance zapraszają na dwa gościnne wykłady sir Bernarda Rix 5 i 6 grudnia.

Pierwszy wykład: "Contract interpretation in Common and Civil law" odbędzie się 5 grudnia, od godz. 18:30, sala A2, WPIA UW - Collegium Iuridicum II, ul. Lipowa 4

(zobacz wydarzenie na Facebooku)

Drugi wykład: "Civil Procedure in Modern Commercial Disputes: the good, the bad and the ugly" - 6 grudnia 2017 roku, godz. 18:30, sala A2, WPIA UW -Collegium Iuridicum II, ul. Lipowa 4

(zobacz wydarzenie na Facebooku)

Sir Bernard Rix  jest profesorem międzynarodowego prawa gospodarczego na Queen Mary University w Londynie oraz emerytowanym sędzią Sądu Apelacyjnego w Wielkiej Brytanii. W trakcie wieloletniej kariery zawodowej był odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie reformy procedury cywilnej Woolf. Sir  Bernard Rix jest arbitrem i zasiada w międzynarodowym Sądzie Arbitrażowym w Hongkongu, a obecnie jest również sędzią Sądu Apelacyjnego na Kajmanach. W trakcie pobytu w Warszawie Sir Bernard Rix podzieli się swoim bogatym doświadczeniem obu systemów prawnych i wygłosi wykład na temat interpretacji klauzul umownych w prawie kontynentalnym  i common law oraz na temat procedury cywilnej w nowoczesnym sporze gospodarczym.

Prosimy o zapisywanie się na wydarzenia za pośrednictwem platformy British Law Centre:

Contract interpretation in Common and Civil law  - 5 grudnia 2017 roku (link do zapisów)

Civil Procedure in Modern Commercial Disputes: the good, the bad and the ugly - 6 grudnia 2017 roku

(link do zapisów)

Serdecznie zapraszamy!