Adwokaci zwyciężyli w Turnieju Piłkarskim

21.11.2011

Reprezentacja Izby Adwokackiej w Katowicach, pod wodzą swego Dziekana w imponującym stylu zwyciężyła w  IX Turnieju Piłkarskim Wymiaru Sprawiedliwości.

Adwokaci w pierwszym meczu rozbili Sąd Rejonowy w Sosnowcu 8-1,w drugim meczu praktycznie już zapewnili sobie finał gromiąc Sąd Okręgowy w Gliwicach 8-0. W ostatnim grupowym meczu, kontrolowali spotkanie, zbierając siły na finał i zremisowali z Sądem Rejonowym w Chorzowie 1-1. W finale Śląska Palestra prezentując dojrzałość i opanowanie, wyraźnie dominowała i zwyciężyła z Sądem Rejonowym w Katowicach 2-0.

Na trybunach zasiedli m.in. Prezes Sądu Apelacyjnego w Katowicach - Pan Sędzia Roman Sugier(fundator Pucharu za II miejsce), sędziowie, prokuratorzy, adwokaci, aplikanci adwokaccy oraz rodziny uczestników zawodów.

Puchar za I miejsce  ufundowany przez Prezesa NRA Pana mecenasa Andrzeja Zwarę – pozostał więc w rodzinie. Puchar FAIR PLAY ufundowany przez Ministra Sprawiedliwości - Pana Krzysztofa Kwiatkowskiego powędrował do Sądu Okręgowego w Gliwicach. Piłkarzem turnieju wybrano zarazem najlepszego strzelca zawodów-adwokata Marcina Niestroja.

Patronem medialnym turnieju była Gazeta Wyborcza, a informacje o nim zamieścił  katowicki SPORT!

Zawodnicy i kibice jeszcze wiele godzin po zakończeniu zawodów żywo komentowali jego przebieg. Wszystkie drużyny myślą już o szansie rewanżu, którą będą mieli za rok...

W turnieju udział wzięło osiem drużyn podzielonych na dwie grupy:

GRUPA   A:

Sąd Okręgowy w Gliwicach

Sąd Rejonowy w Sosnowcu

Sąd Rejonowy w Chorzowie

Okręgowa Rada Adwokacka w Katowicach

GRUPA   B:

Ministerstwo Sprawiedliwości

Prokuratura Okręgowa w Katowicach

Sąd Rejonowy w Katowicach

Sąd Rejonowy  w Bytomiu

Turniej odbył się w dniu 4 listopada 2011 roku w Kompleksie Sportowym „Hajduki” w Chorzowie przy ulicy Granicznej 92. Zawody sędziowali zawodowi arbitrzy futsalu.

Tabela końcowa zawodów:

1. IZBA ADWOKACKA W KATOWICACH